Coördinator administratie Sociale Dienst - aanleg tijdelijke werfreserve

bepaalde duur/ vervangingscontract
C4-C5
Solliciteren tot en met 10/12/2025
Tessenderlo-Ham
19/38 of 30,4/38 of 38/38
Solliciteer direct

Lokaal bestuur Tessenderlo-Ham gaat over tot de aanleg van een tijdelijke werfreserve voor 12 maanden voor de functie van COÖRDINATOR SOCIALE DIENST:

Via deze werfreserve kunnen we snel schakelen om afwezigheden in te vullen.
Concreet willen we uit de werfreserve al meteen overgaan tot de aanwerving van één medewerk(st)er met een contract van bepaalde duur met opstartdatum 28 december 2025 tot en met 27 december 2026.

Functie

Administratieve ondersteuning van de Sociale dienst

Instaan voor het beheer en de coördinatie van administratieve processen op de Sociale dienst. Leiding geven aan de medewerkers die instaan voor de administratieve taken op de Sociale dienst. Bieden van ondersteuning aan collega's en het zelfstandig verwerken van bepaalde administratieve gegevens om de Sociale dienst optimaal te doen laten werken. Hierbij heb je aandacht voor correcte, tijdige en kwaliteitsvolle administratieve verwerking en opvolging van de dossiers, subsidiestromen, toepassingen...

 

Administratieve implementatie nieuwe elementen m.b.t. Sociale dienst

Instaan voor de administratieve implementatie van nieuwigheden m.b.t. de Sociale dienst (bijvoorbeeld nieuwe toepassingen, aanpassingen in de wetgeving…).

 

Dagelijkse opvolging en coördinatie van de diverse administratieve dossiers

Instaan voor de dagelijkse opvolging en coördinatie van de administratieve dossiers om ervoor te zorgen dat de werkzaamheden efficiënt, correct en tijdig uitgevoerd worden.

 

Optimaliseren van de dienstverlening

Initiëren van verbeteringen in de dienstverlening, om te voldoen aan de behoeften van de inwoners, personeelsleden van het lokaal bestuur, verenigingen en/of bedrijven. Daarnaast volg je de kwaliteitsindicatoren en klanttevredenheid op om continu te streven naar de hoogste standaarden.

 

Wetgeving en inhoudelijke ontwikkelingen

Bijhouden van recente ontwikkelingen rond de wet- en regelgeving en de inhoudelijke veranderingen of innovaties van belang voor het werkveld waarbinnen je actief bent. De opgedane kennis en ideeën vertaal en verspreid je naar de eigen werking, maar eveneens naar de werking van de (andere) dienst(en), afdeling(en) en/of organisatie.

 

Voorbereiding bestuursorganen

Voorbereiden van dossiers en agendapunten voor de bestuursorganen.

 

Profiel

Om in aanmerking te komen moet je voldoen aan volgende voorwaarden:

  • diploma dat toegang geeft tot niveau C kunnen aanleveren;
  • gunstig uittreksel uit het strafregister (model 1) kunnen afleveren;
  • in het bezit zijn van een rijbewijs B.

Aanbod

  • aanleg van een tijdelijke werfreserve voor 12 maanden + een voltijdse 38/38 vervangingscontract;
  • een aantrekkelijk salaris volgens de weddeschaal Cx (relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige kan voor maximum 15 jaar in rekening gebracht worden, ervaring uit de openbare sector telt volledig mee in de berekening van je anciënniteit);
  • maaltijdcheques ter waarde van € 8;
  • een gunstige verlofregeling;
  • fietsvergoeding van € 0,35 per kilometer;
  • een PlusPas met diverse voordelen en kortingen;
  • mogelijkheid tot deelname aan verschillende acties en activiteiten georganiseerd door FITtes, Vriendenkring en het gemeentebestuur.

Bijkomende informatie

Solliciteren kan tot en met 10/12/2025.

Na een cv-screening van alle kandidaten zal er bepaald worden wie er uitgenodigd wordt voor een sollicitatiegesprek. 

Bijlagen

Naar top