Administratief medewerker Lokaal dienstencentrum en woongelegenheden - aanleg tijdelijke werfreserve

bepaalde duur/ vervangingscontract
C1-C3
Solliciteren tot en met 10/12/2025
Tessenderlo-Ham
19/38 of 30,4/38 of 38/38
Solliciteer direct

Lokaal bestuur Tessenderlo-Ham gaat over tot de aanleg van een tijdelijke werfreserve voor 12 maanden voor de functie van ADMINISTRATIEF MEDEWERKER LOKAAL DIENSTENCENTRUM EN WOONGELEGENHEDEN. 

Via deze werfreserve kunnen we snel schakelen om afwezigheden in te vullen.
Concreet willen we uit de werfreserve al meteen overgaan tot de aanwerving van één medewerk(st)er:

  • Voltijds 38/38;
  • graad C1-C3;
  • vervangingscontract voor afwezigheid titularis.

Functie

Onthaal lokaal dienstencentrum

Instaan voor een klantgericht telefonisch onthaal en aan de balie van de dienstencentra om bezoekers, burgers, verenigingen... optimaal te informeren of eventueel naar de correcte interne en/of externe personen door te verwijzen. Daarbij sta je zelf in voor algemene adviesverlening en infovoorziening.

Administratieve en logistieke ondersteuning lokale dienstencentra

Bieden van administratieve en logistieke ondersteuning eigen aan de algemene werking van de dienstencentra. Zo sta je in voor het (mee) organiseren en ondersteunen van activiteiten en hulpverlening, de MMC, afnemen en verwerken van doelgroepbevragingen, promoten van het aanbod, verslaggeving, stockbeheer... Dit met als doel bij te dragen aan een optimale werking van de lokale dienstencentra.

Administratieve en logistieke ondersteuning woongelegenheden

Bieden van administratieve en logistieke ondersteuning bij de verhuur van de woongelegenheden van het lokaal bestuur. Zo ondersteun je bij het intrekken en vertrekken van bewoners, opmaken van documenten en afspraken, opvolgen van technische meldingen, beheren van wachtlijsten... Hierdoor zorg je voor een goede werking van en een goed leefklimaat in de woongelegenheden.

Administratie

Uitvoeren van administratieve en organisatorische handelingen om zo de organisatie en het team te ondersteunen.

Wetgeving en inhoudelijke ontwikkelingen

Bijhouden van recente ontwikkelingen rond de wet- en regelgeving en de inhoudelijke veranderingen of innovaties van belang voor het werkveld waarbinnen je actief bent. De opgedane kennis en ideeën vertaal en verspreid je naar de eigen werking, maar eveneens naar de werking van de (andere) dienst(en), afdeling(en) en/of organisatie.

Voorbereiding bestuursorganen

Voorbereiden van dossiers en agendapunten voor de bestuursorganen.

Verantwoordelijkheid in welzijn en veiligheid

Bijdragen aan een gezonde en veilige werkplek door bewust om te gaan met veiligheidsrichtlijnen, actief deelnemen aan welzijnsinitiatieven en zorgen voor een respectvolle ondersteunende werksfeer.

Profiel

Om in aanmerking te komen moet je voldoen aan volgende voorwaarden:

  • diploma dat toegang geeft tot niveau C kunnen aanleveren;
  • gunstig uittreksel uit het strafregister (model 1) kunnen afleveren;
  • in het bezit zijn van een rijbewijs B.

Aanbod

  • aanleg van een tijdelijke werfreserve voor 12 maanden + een voltijdse 38/38 vervangingscontract;
  • een aantrekkelijk salaris volgens de weddeschaal Cv (relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige kan voor maximum 15 jaar in rekening gebracht worden, ervaring uit de openbare sector telt volledig mee in de berekening van je anciënniteit);
  • maaltijdcheques ter waarde van € 8;
  • een gunstige verlofregeling;
  • fietsvergoeding van € 0,35 per kilometer;
  • een PlusPas met diverse voordelen en kortingen;
  • mogelijkheid tot deelname aan verschillende acties en activiteiten georganiseerd door FITtes, Vriendenkring en het gemeentebestuur.

Bijkomende informatie

Solliciteren kan tot en met 10/12/2025.

Na een cv-screening van alle kandidaten zal er bepaald worden wie er uitgenodigd wordt voor een sollicitatiegesprek. 

Bijlagen

Naar top