Kom als administratief medewerker versterking geven aan de front- & backoffice!
Tessenderlo-Ham is een moderne, nabije gemeente waar we burgers en collega's snel én correct willen helpen. Daarvoor zoeken we administratief medewerkers om dossiers, digitale flows en interne processen soepel en foutloos te laten draaien.
Jouw profiel:
- sterk organisatievermogen en oog voor detail;
- vlotte mondelinge en schriftelijke communicatie in het Nederlands;
- vlot met MS Office en snel wegwijs in nieuwe software;
- klantgerichte, positieve ingesteldheid.
Klaar om onze dienstverlening een versnelling hoger te schakelen?
Solliciteer nu en word de onmisbare schakel in ons team van informatie, documenten en dienstverlening. We kijken ernaar uit je te verwelkomen!
Functie
Het organogram van lokaal bestuur Tessenderlo-Ham omvat 23 verschillende functies als administratief medewerker, namelijk:
- Infrastructuur
- Dienstverlening
- Onderhoud
- Handhaving & veiligheid
- Beheer en verhuur accommodatie
- Vrijetijdspunt
- Toerisme
- Evenementen & lokale handel
- Academie
- Verrichtingen
- Burgerzaken
- Onthaal
- Personeel & HR
- Sociale dienst
- Kinderopvang
- Keuken
- Thuiszorg
- Lokaal dienstencentrum & woongelegenheden
- ICT & informatiebeheer
- Secretariaat
- Juridisch, contracten, aankopen en grondbeheer
- Stafdienst
- Projecten & expertise
Je kan alle functiebeschrijvingen van deze 23 functies onderaan raadplegen via 'functiekaart'.
Concreet gaan we op korte termijn over tot de invulling van volgende functies:
- Beheer en verhuur accommodatie
- Vrijetijdspunt
- Stafdienst
- Keuken
- Onthaal
- Juridisch, contracten, aankopen en grondbeheer
Profiel
Om in aanmerking te komen moet je voldoen aan volgende voorwaarden:
- je beschikt over een diploma niveau C (secundair onderwijs);
- je bent in het bezit van een rijbewijs B;
- je kan een gunstig uittreksel uit het strafregister (model 1) voorleggen van maximum 3 maanden oud.
Aanbod
- Een boeiende functie in een goed bereikbare gemeente;
- Een aangename werk-privé balans met flexibele werktijden en mogelijkheid tot gedeeltelijk telewerken;
- Een deeltijds (19/38 of 30,4/38) of voltijds (38/38) contract van onbepaalde duur;
- Een aantrekkelijk salaris volgens de weddeschaal C1-C3 (relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige kan voor maximum 15 jaar in rekening gebracht worden, ervaring uit de openbare sector telt volledig mee in de berekening van je anciënniteit);
- Maaltijdcheques ter waarde van € 8;
- Een gunstige verlofregeling;
- Fietsvergoeding van € 0,35 per kilometer;
- Tweede pensioenpijler;
- Een gratis hospitalisatieverzekering via Ethias;
- Mogelijkheid tot fietslease;
- Mogelijkheid tot opleiding;
- Een PlusPas met diverse voordelen en kortingen;
- Mogelijkheid tot deelname aan verschillende acties en activiteiten georganiseerd door FITtes, Vriendenkring en het gemeentebestuur;
- Er wordt een werfreserve aangelegd van twee jaar.
Bijkomende informatie
Solliciteren kan tot en met maandag 22 december 2025.
De selectieprocedure bestaat uit twee onderdelen:
- Preselectie op basis van cv en motivatiebrief: het resultaat van de preselectie mag je verwachten na 15 januari 2026;
- Schriftelijke proef: deze vindt plaats op zaterdag 24 januari 2026 van 9 uur tot 11 uur.
De kandidaten die geslaagd zijn voor de schriftelijke proef, worden opgenomen in een werfreserve van twee jaar. Deze kandidaten zullen in een latere fase kunnen aangeven in welke functie(s) ze eventueel interesse hebben en willen deelnemen aan de selectieprocedure voor de gewenste functies. Deze selecties worden verwacht in februari en maart 2026.
